Avoin työtehtävä: Sote-koordinaattori

28.02.2018

Etelä-Pohjanmaan maakunta- ja sote-uudistukseen haetaan sote-koordinaattoria ajalle 1.5.2018–31.12.2019. Sote-koordinaattori toimii Etelä-Pohjanmaan maakuntavalmisteluun liittyvässä sosiaali- ja terveydenhuollon kokonaisuutta valmistelevassa tiimissä. Koordinaattorin tehtäviin kuuluvat sosiaali- ja terveydenhuollon palveluverkon valmistelutehtävät, palvelustrategian ja palvelulupauksen valmistelu sekä hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen kokonaisuuden valmistelu.

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä kokemusta sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden ja palvelurakenteen strategisesta kehittämisestä. Hakijalta toivotaan lisäksi kokemusta hyvinvoinnin edistämistyöstä ja yhteistyöstä eri toimijoiden kanssa.

Tehtävä tulee ottaa vastaan mahdollisimman pian. Hakija voi esittää oman palkkatoiveensa. Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista toimitettava hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Tehtävään valitun osalta noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Valmistelujohtajalle osoitetut kirjalliset hakemukset on toimitettava ke 14.3.2018 klo 15.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen kirjaamo@etela-pohjanmaa.fi tai postitse osoitteella Etelä-Pohjanmaan liitto/kirjaamo, PL 109, 60100 SEINÄJOKI. Hakemusasiakirjoja ei palauteta.

Lisätietoja:

Asko Peltola, valmistelujohtaja, puh. 0400 590 123