Hae mukaan Etelä-Pohjanmaan Kasvupolulle!

8.01.2018

Mikä on Etelä-Pohjanmaan Kasvupolku®?

Kasvu Open on Suomen suurin pk-yritysten kasvun tukemisen sparrausohjelma, joka auttaa maksutta kasvuhaluisia yrityksiä niiden kasvusuunnitelman pohjalta.

Etelä-Pohjanmaan Kasvupolku®-sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki kasvunälkäiset alueen yritykset ikään, kokoon tai toimialaan katsomatta. Hakemusten perusteella alueellinen tuomaristo valitsee mukaan 15 suurimman kasvupotentiaalin omaavaa yritystä, jotka saavat kahden päivän ajan maksutonta sparrausta kasvun Kiitoradoilla Suomen liike-elämän asiantuntijoilta.

Hae mukaan!

Voit hakea mukaan Etelä-Pohjanmaan Kasvupolku®-sparraukseen täyttämällä hakulomakkeen 28.2.2018 mennessä. Kaikille mukaan hakeneille ilmoitetaan valinnoista haun päätyttyä. Valintakriteereissä painottuu yrityksen kasvusuunnitelma.

Aikataulu

Kaikki Kasvupolulle mukaan hakeneet yritykset pääsevät osallistumaan Kasvupaja-työpajapäivään, joka järjestetään 21.3.2018. Kasvupaja sisältää kolme teemakohtaista työpajaa, joissa keskitytään yritysten kasvusuunnitelmien hiomiseen.

Kasvupolun sparraukseen valitaan 15 yritystä hakemusten perusteella. Mukaan valituille yrityksille järjestetään sparrausta 25.4.2018 ja 23.5.2018 Kiitorata-nimisissä työpajapäivissä.

Kasvupolun tuomaristo valitsee 23.5.2018 pidettävän toisen Kiitoratapäivän päätteeksi kaksi voittajaa. Voittajat etenevät valtakunnalliseen Kasvu Open 2018 -finaaliin.

Lisätietoa Etelä-Pohjanmaan Kasvupolusta ja hakulomake löytyvät täältä >>

Huomasithan, että alueella järjestetään myös Suupohjan Kasvupolku. Hae Suupohjan Kasvupolulle 18.2.2018 mennessä.

Kysyttävää? Ole yhteydessä.

Etelä-Pohjanmaan Kasvupolku® -fasilitaattori