Haemme joukkoomme maakuntainsinööriä!

1.09.2017

Etelä-Pohjanmaan liitto hakee 1.12.2017 alkaen toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Maakuntainsinööriä

Työtehtävät

Maakuntainsinööri vastaa maakunnallisen liikennejärjestelmäsuunnitelman laadinnasta, siihen liittyvästä maakunnallisesta yhteistyöstä ja suunnitelman sovittamisesta muuhun maakunnalliseen kehittämistyöhön, hoitaa maakunnan liiton liikennealan edunvalvontaa sekä alan kansallista ja ylikansallista yhteistyötä sekä tuottaa tietoa valtakunnallisen liikennejärjestelmäsuunnittelun ja edunvalvonnan tarpeisiin, osallistuu maakuntakaavan laadintaan osana maakuntakaavoitustiimiä liikenneverkkojen, liikenne- ja logistiikka-alueiden ja muiden teknisen huollon verkostojen osalta sekä osallistuu muuhun maankäytön suunnittelun tehtäviin (lausunnot, hankkeet, työryhmät) erityisesti edellä mainittujen teemojen osalta.

Osaaminen

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa ylempää tekniikan alan korkeakoulututkintoa (DI / YAMK, esim. yhdyskuntatekniikka), riittävää käytännön työkokemusta toimenkuvassa esille tuotujen tehtävien osalta, maakunta- ja valtion aluehallinnon tuntemusta, erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa, hyvää englannin kielitaitoa ja vähintään tyydyttävää ruotsin kielen taitoa. Paikkatieto-osaaminen (ArcGis) ja muut täydentävät korkeakouluopinnot katsotaan hakijalle eduksi.

Palkkaus

Palkkaus on KVTES:n mukainen ja määräytyy hakijan kokemuksen ja koulutuksen perusteella. Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista toimitettava hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Tehtävään valitun osalta noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Hakuohjeet

Maakuntajohtajalle osoitetut vapaamuotoiset kirjalliset hakemukset on toimitettava 13.10.2017 klo 15.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen kirjaamo@etela-pohjanmaa.fi, tai postitse osoitteella Etelä-Pohjanmaan liitto/kirjaamo, PL 109, 60100 SEINÄJOKI. Hakemusasiakirjoja ei palauteta.

Lisätietoja: Antti Saartenoja, suunnittelujohtaja, puh.050 347 9845, antti.saartenoja@etela-pohjanmaa.fi