Hae vaikuttajanuoren tehtävään!

29.11.2018

Oletko EU-asioista ja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta kiinnostunut nuori? Nyt sinulla on mahdollisuus hankkia koulutusta ja kokemusta vaikuttamistyöstä Euroopan unioniin liittyen.

Euroopan komissio etsii innokkaita nuoria aktivoimaan keskustelua Euroopan tulevaisuudesta. Tehtävään valitaan 200 nuorta ympäri Eurooppaa. Nuorten tehtävänä on herättää keskustelua Euroopan unionin tulevaisuudesta somekampanjoinnin ja tapahtumien järjestämisen kautta. Valitut nuoret pääsevät mukaan myös paikallisten EU-tiedotuspisteiden järjestämiin tapahtumiin.

Tehtävästä ei makseta palkkaa, mutta komission kustantaa nuorille 1,5 päivän mittaisen koulutuksen Brysselissä helmikuussa 2019 (18.-19.2.2019). Komissio tukee nuoria vaikuttajia myös tiedollisesti erilaisin materiaalein. Tukea työhön on tarjolla myös paikalliselta EU-tiedotuspisteeltä, joka Etelä-Pohjanmaalla toimii Etelä-Pohjanmaan liiton yhteydessä. Tehtävään osallistuneet saavat osallistumisestaan myös todistuksen ja arvokkaan merkinnän ansioluetteloon. Nuorten on oltava hakemushetkellä vähintään 18-vuotias.

Kiinnostuitko tehtävästä?

Ota yhteys Etelä-Pohjanmaan liiton EU-tietokeskukseen ja jätä hakemus 4.12.2018 mennessä. EU-tietokeskus antaa tarvittaessa myös neuvoja hakemuksen jättämiseen.

Hakumateriaalit löytyvät täältä:

Hakuilmoitus