Uudista jäsenyytesi / liity jäseneksi digituen verkostoon

Varmistetaan yhdessä, että Etelä-Pohjamaalla digi kuuluu kaikille! Olemalla osa digitukiverkostoa, olet tekemässä digitaidoista uuden kansalaistaidon. Digitukiverkostona varmistamme yhdessä, että kaikilla on yhdenvertaiset mahdollisuudet sähköiseen asiointiin ja tarvittaessa mahdollisuus saada siihen myös apua.

Etelä-Pohjanmaan liiton digituen verkosto päättyy hankkeen 31.10.2021. Verkoston toiminta jatkuu edelleen. Digitoimijoiden verkoston vakiinnuttaminen osaksi Digi-ja väestötietoviraston toimintaa vaatii jäsentietojen siirtämisen E-P:n liitosta DVV:n vastuulle. E-P:n digituen verkoston jäsenyyden varmistat myös vuoden 2022 jälkeen samalla, kun liityt nyt uudelleen tai liityt uutena jäsenenä DVV:n valtakunnalliseen verkostoon.

DVV:n digitoimijoiden valtakunnallisen liittymislomakkeen pääset täyttämään osoitteessa:
Digituen toimija, ilmoita yhteystietosi tällä lomakkeella >>  Samalla myös uudet jäsenet saavat oikeuden käyttää omassa tiedotuksessasi valtakunnallista DIGITUKI-verkoston jäsenmerkkiä.

Kaikki Pohjanmaan digituen toimijat ovat tervetulleita mukaan verkostoon. Digituen verkostossa

• tutustut alueesi muihin digituen toimijoihin ja asiakkaan neuvonta laajenee
  • saat uusia ideoita ja pääset jakamaan hyviä käytäntöjä
  • saat vertaistukea ja uutta osaamista työhösi
  • pääset toteuttamaan uusia yhteistyömuotoja ja yhteisiä tapahtumia

Voit osallistua verkoston toimintaan siten, kuin sinulle parhaiten sopii
– aktiivisesti, passiivisemmin silloin tällöin tai välillä vain tiedon vastaanottajana.

Missä merkki, siellä digitoimija. Toivomme sinun käyttävän tätä tarramerkkiä näkyvällä paikalla esimerkiksi ulko-ovessa, ilmoitustaululla tai huoneen ovessa. Esitä tarran yhteydessä oma toiminta-alueesi digituen toimijana väärinymmärryksen rajaamiseksi. Merkin ohut kalvo repäistään irti, jolloin merkki liimautuu ikkunaan ja näkyy molemmille puolille. Merkki on laadukas ja halkaisijaltaan n. 20 cm.

Logo, jossa teksti: Valtakunnallisen digitukiverkoston jäsen.
Kysy tätä verkostomerkkiä ilmaisena ikkunatarrana allekirjoittaneelta

Koska E-P:n liitto haluaa tarjota edelleen verkostolle mahdollisuuden yhteiseen keskusteluun, kehittämiseen sekä tiedon ja materiaalien jakamiseen, ylläpidämme näiden kotisivujen lisäksi Teams-kanavia, missä E-P:n digitoimijat esittelevät itsensä ja toimintaansa. Siellä myös tiedotamme puolin ja toisin ajankohtaisista asioista. Tästä pääset Etelä-Pohjanmaan digituen verkoston Teamsiin. Ellei sivu aukea, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen!

Lisätietoja: lea.palomaki@etela-pohjanmaa.fi puhelin 040 6184 501