Liity digituen verkostoon

Varmistetaan yhdessä, että Etelä-Pohjamaalla digi kuuluu kaikille! Olemalla osa digitukiverkostoa, olet tekemässä digitaidoista uuden kansalaistaidon. Verkostona varmistamme, että kaikilla on yhdenvertaiset mahdollisuudet sähköiseen asiointiin ja tarvittaessa mahdollisuus saada siihen myös apua.

E-P:n digituen verkoston jäseneksi tulet samalla kun liityt valtakunnalliseen verkostoon tai osallistuessasi toimintaan esimerkiksi työpajoissa ja hyväksyessäsi näin alueellisen yhteistyön.

DVV:n Digituen valtakunnallisen liittymislomakkeen pääset täyttämään – ja samalla sitoutumaan digituen eettisiin ohjeisiin – osoitteessa: https://www.suomidigi.fi/verkostomerkki. Samalla saat oikeuden käyttää omassa tiedotuksessasi valtakunnallista DIGITUKI-verkoston jäsenmerkkiä, jonka toimitan sinulle ikkunatarrana täytettyäsi liittymislomakkeen.

Kaikki Pohjanmaan digituen toimijat ovat tervetulleita mukaan verkostoon. Digituen verkostossa

• tutustut alueesi muihin digituen toimijoihin ja asiakkaan neuvonta helpottuu
  • saat uusia ideoita ja pääset jakamaan hyviä käytäntöjä
  • saat vertaistukea ja uutta osaamista työhösi
  • pääset toteuttamaan uusia yhteistyömuotoja ja yhteisiä tapahtumia

Voit osallistua verkoston toimintaan siten, kuin sinulle parhaiten sopii
– aktiivisesti, silloin tällöin tai tiedon vastaanottajana.

Missä merkki, siellä digituki. Toivomme sinun käyttävän tätä merkkiä näkyvällä paikalla esimerkiksi ulko-ovessa, ilmoitustaululla tai huoneen ovessa oman toimintakuvauksesi yhteydessä. Merkin ohut kalvo repäistään irti, jolloin merkki liimautuu ikkunaan ja näkyy molemmille puolille. Merkki on laadukas ja halkaisijaltaan n. 20 cm.

Logo, jossa teksti: Valtakunnallisen digitukiverkoston jäsen.
Tämän merkin toimitamme sinulle ikkunatarrana täytettyäsi liittymislomakkeen.

Koska haluamme tarjota verkostolle mahdollisuuden yhteiseen keskusteluun, kehittämiseen sekä tiedon ja materiaalien jakamiseen, olemme ottaneet käyttöön Teamsin, missä järjestämme tapaamisia ja infotilaisuuksia. Teamsissä voi myös keskustella muiden verkoston jäsenten kanssa pikaviesteillä tai soittamalla.

Jos haluat liittyä Etelä-Pohjanmaan digituen verkoston Teamsiin, muttet ole vielä saanut kutsua, ota yhteyttä!

Lisätietoja: lea.palomaki@etela-pohjanmaa.fi puhelin 040 6184 501