Ehdokkaat esittäytyvät

Tältä sivulta löydät esittelyjä vaaleissa ehdolla olevista henkilöistä. Esittelyt on tehty haastattelemalla ehdokkaita. Kysymyksiin on poimittu sellaisia asioita, jotka ovat EU-vaalien kannalta tärkeitä. Ne ovat myös asioita, jotka vaikuttavat meidän jokaisen tulevaisuuteemme. Kaikilta esittelyjen ehdokkailta on kysytty samat kysymykset. Päivitämme sivulle uusia esittelyjä lähiaikoina.

Merja Kyllösen kuva

Merja Kyllönen, nro 168, vasemmistoliitto

”Olen monissa haasteissa testattu aktiivinen työmyyrä, joka ei pelkää tarttua toimeen asiassa kuin asiassa - ei mene ääni hukkaan, vaan sillä vaikutetaan arkisessa lainsäädäntötyössä!” toteaa europarlamentaarikko Merja Kyllönen. Lue koko haastattelu -->

Olli Kotron kuva