Kaupunkikehittämisen EAKR-haku auennut

Framin alue jokirannasta kuvattuna.

Etelä-Pohjanmaan liitto avasi Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) haun Seinäjoen kaupunkikehittämiseen 20.5.2024. EAKR-rahoitusta kaupunkikehittämiseen on haettavana noin 275 000 euroa 28.6.2024 saakka.

Nyt haussa olevaa EAKR-rahoitusta voidaan myöntää hankkeille, jotka edistävät Seinäjoen kaupungin ja valtion välisen innovaatiotoiminnan ekosysteemisopimuksen teemojen toteuttamista. Sopimuksen teemoja ovat ruokaekosysteemin uudistuminen sekä älykkäästi uudistuva teollisuus.

Rahoitettavien hankkeiden tulee olla Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelman mukaisia. Hankkeiden tulee lisäksi edistää Etelä-Pohjanmaan älykkään erikoistumisen strategian tavoitteita.

Hakuinfo 28.5.

Into Seinäjoki, Seinäjoen kaupunki sekä Etelä-Pohjanmaan liitto järjestävät infotilaisuuden hausta 28.5. klo 13 alkaen. Tilaisuudessa käsitellään mm. innovaatiotoiminnan ekosysteemisopimuksen sisältöjä ja EAKR-ohjelman painotuksia sekä reunaehtoja. Lisätietoja hakuinfosta ja ilmoittautumislinkin löydät Into Seinäjoen verkkosivuilta.

Hakuilmoitus

Lisätietoja hausta löydät hakuilmoituksesta, joka on julkaistu EURA-järjestelmässä.

Lisätiedot: kehittämisasiantuntija Päivi Mäntymäki, p. 040 480 7858.