Save the date: Kuntien ilmastoseminaari 25.10.2024

Banneri, jossa teksti: Ilmastotekoja yhdessä! Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan kuntien ilmastoseminaari. Härmän kylpylä, pe 25.10.2024.

Perjantaina 25.10.2024 järjestetään Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan kuntien ilmastoseminaari Härmän kylpylässä. Seminaarissa kuulet ajankohtaista tietoa ja mielenkiintoista keskustelua kuntien ilmastotyöhön liittyvistä teemoista. Seminaarin ohjelma ja varsinainen kutsu lähetetään elokuussa, mutta laitathan päivämäärän jo kalenteriisi!

Tapahtuman järjestävät Etelä-Pohjanmaan liitto, Keski-Pohjanmaan liitto, Pohjanmaan liitto, Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus, Pohjanmaan ELY-keskus sekä Kestävä ja vastuullinen ruokaprovinssi -hanke ja Biowind-hanke.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille.

Tilaisuuden järjestävät:

• Etelä-Pohjanmaan liitto