#HuomisenLakeus-valokuvahaaste

Kuvahaaste on päättynyt 30.9.2022

Haasteen voittaja ja sijoittuneet julkistetaan 3.11. Maakuntajuhlassa Kuortaneella. Otamme palkittaviin yhteyttä some-kanavien välityksellä. Kerromme haasteen tuloksista myös some-kanavillamme.

Miltä näyttää #HuomisenLakeus?

Julkaise kuva some-tililläsi ja olet mukana kisaamassa rahanarvoisista palkinnoista!

Näin osallistut haasteeseen:

1. Valitse huomisen Etelä-Pohjanmaasta mielestäsi parhaiten kertova, itse ottamasi kuva.
  1. Julkaise kuva Instagramissa tai Facebookissa omalla julkisella tililläsi 30.9.2022 mennessä.
  1. Lisää julkaisuun tunnisteet #HuomisenLakeus ja @epliitto.

Haasteeseen voi osallistua 30.9.2022 saakka. Haasteeseen voivat osallistua myös järjestöt, yhdistykset ja organisaatiot omien some-kanaviensa kautta.

Valitettavasti emme näe yksityisillä sometileillä julkaistuja kuvia, vaikka tunnisteita olisi käytetty. Halutessasi voit osallistua kilpailuun julkaisemalla kuvan yksityisen tilisi lisäksi myös sähköpostitse lähettämällä kuvan osoitteeseen kirjaamo@etela-pohjanmaa.fi

Palkitsemme kymmenen parasta kuvaa lahjakorteilla, joita on mahdollista käyttää monipuolisesti ruokailuun, elämyksiin tai tuotteisiin:

• 1. sija 200 euroa
  • 2. sija 150 euroa
  • 3. sija 100 euroa
  • 4.-10. sija 50 euroa

Voittaja ja sijoittuneet julkistetaan Etelä-Pohjanmaan maakuntajuhlassa Kuortaneella 3.11.2022. Kymmenen parasta kuvaa pääsee Etelä-Pohjanmaan kunnissa kiertävään Huomisen lakeus -valokuvanäyttelyyn, joten säilytäthän kuvastasi myös alkuperäisen version riittävän resoluution varmistamiseksi. Pohjanmaan valokuvakeskus nimeää kymmenen parhaan joukosta oman suosikkinsa. Palkintolahjakortit voidaan luovuttaa yksittäisille henkilöille tai järjestöille, yhdistyksille tai organisaatioille.

Osallistumalla haasteeseen:

• Annat Etelä-Pohjanmaan liitolle luvan uudelleen julkaista haastekuvasi sen some-kanavissa (Facebook, Instagram).
  • Vakuutat, että sinulla on oikeus julkaista kuva (kuva on itse ottamasi).
  • Vakuutat, että kuvassa olevat ihmiset ovat antaneet suostumuksensa kuvan käyttöön haasteessa.
  • Lisäksi palkittujen kuvien ottajat antavat Etelä-Pohjanmaan liitolle oikeuden käyttää kuvaa kunnissa kiertävässä näyttelyssä.

Kilpailutöiden arviointi:

Kilpailuun osallistuvat valokuvat arvioi tuomaristo, johon kuuluvat:

• Pohjanmaan valokuvakeskuksen puheenjohtaja Jenni Latva
  • Visit Lakeuden myynti- ja markkinointipäällikkö Marjo-Riitta Kaakinen
  • Etelä-Pohjanmaan liiton edustajat: maakuntahallituksen puheenjohtaja Kai Pöntinen, maakuntajohtaja Heli Seppelvirta, viestintäpäällikkö Hanne Rantala, hallintosuunnittelija Tuuliina Palomäki sekä kulttuurin kehittämisasiantuntija Marika Puntala.

Otamme palkittaviin yhteyttä kilpailuajan päätyttyä some-kanavien välityksellä.

Kilpailun järjestävä Etelä-Pohjanmaan liitto on kuntayhtymä, jonka muodostavat 18 jäsenkuntaa. Kilpailun tavoitteena on innostaa ihmisiä viestimään kuvin monimuotoisesta ja –arvoisesta Etelä-Pohjanmaasta.