EU Etelä-Pohjanmaalla -tapahtumat kiertävät maakuntaa

Mitä mahdollisuuksia EU tarjoaa Etelä-Pohjanmaalle? Miten EU-rahoitusta on hyödynnetty maakunnan kehittämisessä? Miten EU-rahoituksella on edistetty kestävää kehitystä, maakunnan asukkaiden työllistymistä ja osaamisen kehittämistä tai maakunnan digitaalista kehitystä?

Muun muassa näihin kysymyksiin on etsitty vastauksia Etelä-Pohjanmaan liiton EU-tietokeskuksen järjestämistä EU Etelä-Pohjanmaalla -tapahtumista. Tapahtumasarjan kaksi ensimmäistä tilaisuutta järjestettiin onnistuneesti maaliskuussa: Alajärvellä 5.3. ja Seinäjoella 9.3. vielä ennen koronaepidemien rantautumista Suomeen. Kauhajoelle 17.3. suunniteltu digitalisaatioteemainen tilaisuus jouduttiin kuitenkin perumaan viime metreillä ja uusi korvaava tilaisuus järjesttiin webinaarina 11.9.

Lue tunnelmapalat maaliskuussa järjestetyistä tilaisuuksista:
Alajärven tilaisuuden tunnelmapalat: https://www.epliitto.fi/ajankohtaista/tunnelmakuvia-maaliskuun-eu-etela-pohjanmaalla--tapahtumista-osa-1
Seinäjoen tilaisuuden tunnelmapalat: https://www.epliitto.fi/ajankohtaista/tunnelmakuvia-maaliskuun-eu-etela-pohjanmaalla--tapahtumista-osa-22

Tiedotuskampanja Digiaiheisista EU-hankkeista

EU-tietokeskus järjestää syyskuun aikana sosiaalisen median kanavillaan tiedotuskampanjan, joissa on tarkoitus nostaa esiin maakunnassa toimivia digiaiheisia EU-rahoitusta saaneita hankkeita.  Seuraa tiedotusta somekanavillamme Facebookissa ja Twitterissä!

Kampanja-aika: 1.9.-30.9.2020

Kanavat: