Etelä-Pohjanmaan liiton Interreg-info 22.2.

EU:n Interreg-ohjelmien logo
Kuva: Euroopan komissio 2022

Etelä-Pohjanmaan liiton Interreg-info järjestetään tiistaina 22.2.2022 klo 14-16 Teams-webinaarina.

Euroopan unionin aluekehittämisen Interreg-ohjelmat ovat käynnistämässä ohjelmakauden 2021-2027 ensimmäisiä hakujaan. Ohjelmien kautta on mahdollista päästä kiinni isompiin tai pienempiin hankkeisiin yhteistyössä lähellä tai vähän kauempana olevien partnereiden kanssa.

Tule kuulolle ja keskustelemaan, oletpa sitten alustavasti kiinnostunut tai jo kokenut Interreg-konkari.

Ilmoittautuminen maanantaihin 21.2.2022 klo 12 mennessä tästä linkistä.

• Tervetuloa, aluekehitysjohtaja Heli Rintala
  • Etelä-Pohjanmaan maakuntaohjelman 2022-2025 ja älykkään erikoistumisen strategian painopisteet – kehittämisen keskiössä myös Interreg-hakemuksissa, kehittämisasiantuntija Sanna Puumala
  • Kolmen Interregin alue: Aurora, Itämeri ja Eurooppa, kansainvälisten asioiden päällikkö Pia Kattelus
  • EAKR – vai Interreg -hanke?, aluekehitysjohtaja Heli Rintala