Tervetuloa kulttuurikaffeille 11.3.2021!

Hyöryävä kahvikuppi pöydällä, Kuvassa teksti: Etelä-Pohjanmaan liiton kulttuurikaffit.

Kaffit nautitaan mielenkiintoisen ohjelman parissa to 11.3.2021 klo 12.00-13.30. Teemana kaffeilla on kulttuurihyvinvointi. Tilaisuudessa kuulemme teatteritaiteen tohtori ja dosentti Pia Hounin esityksen Etelä-Pohjanmaan kulttuurihyvinvointiselvityksestä Taide keskellä arkea! Etelä-Pohjanmaan kulttuurihyvinvoinnin selvitys 2015–2020, joka julkistetaan ja tulee jakoon kulttuurikaffeilla.

Lisäksi kuulemme lyhyesti Duo Ohoivan toiminnasta Tero Heinämäen sekä Jenni Lallin kertomana sekä kommenttipuheenvuorot kulttuurihyvinvointiselvitykseen liittyen Seinäjoen sosiaali- ja terveyskeskuksen sosiaalityön tulosaluejohtaja Päivi Saukolta, Lapuan kaupungin kulttuuripäällikkö Susanna Oversteynsiltä sekä valtakunnallisen Taikusydän koordinaation kulttuurihyvinvoinnin erityisasiantuntija Anna-Mari Rosenlöfiltä.

Nyt koronapandemian aikana joudumme valitettavasti kulttuurikaffit nauttimaan etänä TEAMSin välityksellä omin eväin. Lähetämme linkin osallistujille lähempänä ajankohtaa.

Kulttuurikaffit on Etelä-Pohjanmaan liiton uusi toimintamuoto, jolla kootaan toimijoita yhteen mielenkiintoisten ja ajankohtaisten kulttuuriaiheiden äärelle kuulemaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan. Kaffeja järjestämme noin kolme kertaa vuodessa, ja kerran vuodessa kokoonnumme isommasti yhteen kulttuurifoorumin merkeissä.

Ilmoittautumiset ja painetun julkaisun tilaus täältä. Ilmoittautumisia pyydämme 8.3. klo 16 mennessä.

Kulttuurikaffeilla tavataan!