SAVE THE DATE Ilmastotekoja yhdessä -ilmastoseminaari 7.10.2022

Ilmastotekoja yhdessä -seminaarin kutsu, jossa teksti "Save the date 7.10.2022 Härmän kylpylä".

Perjantaina 7.10.2022 järjestetään Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan kuntien ilmastoseminaari Härmän kylpylässä. Seminaarissa pääset kuulemaan ajankohtaista tietoa ja mielenkiintoista keskustelua kuntien ilmastotyöhön liittyvistä teemoista. Seminaarin ohjelma ja varsinainen kutsu lähetetään elokuussa, mutta laitathan jo päivämäärän hyvissä ajoin kalenteriisi!

Tapahtuman järjestävät Etelä-Pohjanmaan liitto, Keski-Pohjanmaan liitto, Pohjanmaan liitto sekä Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan ELY-keskukset. Tapahtumaa kehystävät maakuntien liittojen käynnissä olevat kuntien ilmastohankkeet, joihin on saatu ympäristöministeriön Alueet kuntien ilmastotyön tukena -avustusta.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille, ja save the date -kutsua saa jakaa eteenpäin.

Ystävällisin terveisin

Etelä-Pohjanmaan liitto
Keski-Pohjanmaan liitto
Pohjanmaan liitto