Avoin työpaikka: Projektipäällikkö, Etelä-Pohjanmaan ilmasto- ja kiertotaloustiekartta

Käsi, joka pitelee maapallosta kasvavaa puuta.

Etelä-Pohjanmaan ilmasto- ja kiertotaloustiekartta -hankkeen tavoitteena on kehittää maakunnan valmiuksia ilmastonmuutokseen ja kiertotalouteen liittyvien kansallisten ja kansainvälisten tavoitteiden saavuttamisessa sekä parantaa näihin teemoihin liittyvää alueellista osaamista ja asiantuntemusta.

Projektipäällikön tehtävänä on toteuttaa Etelä-Pohjanmaan ilmasto- ja kiertotaloustiekartta yhdessä Etelä-Pohjanmaan liiton asiantuntijoiden ja alueen sidosryhmien kanssa. Projektipäällikkö koordinoi tiekartan käytännön toteutusta, tekee yhteistyötä erityisesti kuntien ja muiden osallistujatahojen kanssa sekä viestii hankkeen tuloksista ja ajankohtaisesta tilanteesta. Tiekartan laadinnan vaiheet on määritelty hankkeen hankesuunnitelmassa, jonka toteuttamisesta projektipäällikkö vastaa.

Edellytämme:

Soveltuvaa korkeakoulututkintoa, yhteistyökykyä ja vuorovaikutustaitoja, hyvää kirjallista ilmaisukykyä ja asiantuntemusta ilmasto- ja kiertotalouden teemoista.

Arvostamme:

Kokemusta strategiatyöstä ja hankkeiden toteutuksesta sekä Etelä-Pohjanmaan alueen tuntemusta.

Lisätiedot:

Lisätietoja antavat suunnittelupäällikkö Mari Pohjola p. 040 6108 445, mari.pohjola@etela-pohjanmaa.fi ja suunnittelujohtaja Antti Saartenoja p. 050 347 9845, antti.saartenoja@etela-pohjanmaa.fi.

Muut tiedot:

Projektipäällikön työsuhde kestää 9 kk ajan aloituksesta (aloitusajankohta sopimuksen mukaan). Tehtävä täytetään, mikäli hanke saa rahoituksen. Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES työehtosopimuksen mukaisesti. Työsopimuksessa noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa.

Hakemukset tulee jättää ensisijaisesti sähköisesti Etelä-Pohjanmaan liiton kirjaamoon 6.5.2021 klo 16 mennessä osoitteeseen kirjaamo@etela-pohjanmaa.fi otsikolla “Projektipäällikkö Etelä-Pohjanmaan ilmasto- ja kiertotaloustiekartta”. Hakemus on mahdollista jättää myös postitse osoitteeseen Etelä-Pohjanmaan liitto, kirjaamo, PL 109, 60101 Seinäjoki.