Avoin työpaikka: Suunnitteluassistentti

Kolme huutmomerkkiä postit-lapulla.

Etelä-Pohjanmaan liitto hakee määräaikaista suunnitteluassistenttia ajalle 15.1.2022-31.12.2022.  Suunnitteluassistentti sijoittuu alueidenkäyttö ja liikenne -tehtäväalueelle. Suunnitteluassistentin tehtävänä on osallistua Etelä-Pohjanmaan liiton vastuulla oleviin maankäyttö- ja rakennuslain mukaisiin alueidenkäytön suunnittelutehtäviin.

Suunnitteluassistentin erityisenä vastuualueena on kaavaan liittyvien paikkatietojen hallinta ja käyttö (ArcGis Pro -ohjelmisto), kuten esimerkiksi kaavakartan laadinta sekä vuorovaikutuksen koordinointi ja aineistojen valmistelu. Lisäksi suunnitteluassistentti osallistuu liiton muiden alueidenkäytön tehtävien valmisteluun.

Edellytämme:

Soveltuvaa korkeakoulututkintoa, paikkatieto-osaamista (ArcGis -ohjelmistot), yhteistyökykyä, organisointi- ja vuorovaikutustaitoja, hyvää kirjallista ilmaisukykyä

Arvostamme:

Kokemusta strategisesta maankäytön suunnittelusta ja kaavoituksesta sekä Etelä-Pohjanmaan alueen tuntemusta.

Lisätiedot:

Lisätietoja antavat suunnittelupäällikkö Mari Pohjola p. 040 6108 445, mari.pohjola@etela-pohjanmaa.fi ja suunnittelujohtaja Antti Saartenoja p. 050 347 9845, antti.saartenoja@etela-pohjanmaa.fi.

Muut tiedot:

Työ alkaa 15.1.2022 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde kestää vuoden 2022 loppuun saakka. Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES työehtosopimuksen mukaisesti. Työsopimuksessa noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa.

Hakemukset tulee jättää ensisijaisesti sähköisesti Etelä-Pohjanmaan liiton kirjaamoon 5.12.2021 mennessä osoitteeseen kirjaamo@etela-pohjanmaa.fi otsikolla “Suunnitteluassistentti Alueidenkäyttö ja liikenne”.