Erotu tarinallistamalla – työpaja luovan alan yrittäjille verkkototeutuksena

Kouluttaja Anne Kalliomaki

Stooripuu-paja luovan alan yrittäjille verkkototeutuksena torstaina 21.10.2021 klo 9–12

Tänä päivänä samistelu ei kannata. Tarina on erottumisen, markkinoinnin ja myynnin työväline numero yksi. Tarinallistaminen eli yrityksen toiminnan muotoilu koettavaksi tarinaksi auttaa luomaan kokonaisvaltaisia persoonallisia ja koukuttavia asiakaskokemuksia.

Luoville aloille tarinallistaminen tarjoaa luontevan ja pehmeän tavan erottua, rakentaa brändiä ja tehokasta markkinointiviestintää.

Anne Kalliomäki

Pajoissa tarinakätilönä ja kouluttajana toimii tarinallistaja Anne Kalliomäki, joka on tarinallistamisen, eli tarinalähtöisen palvelumuotoilun asiantuntija Suomessa. Hän on kirjoittanut kirjan ”Tarinallistaminen – palvelukokemuksen punainen lanka”. (Talentum 2014). Kirja palkittiin Hopeasulka-palkinnolla vuonna 2015. Anne on osa Visit Finland Akatemian valmentajien verkostoa. Tarinakoneen asiakkaita ovat muun muassa Luonkos Oy, Lankava Oy ja itse Joulupukki.

Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 18.10.2021 Etelä-Pohjanmaan liittoon sähköpostitse marika.puntala@etela-pohjanmaa.fi tai puhelimitse 040 6236 623.

Paikkoja on rajoitetusti, joten toimi nopeasti. Huomioithan, että työpaja on suunnattu luovan alan yrittäjille, joten Sinulla tulee olla oma yritys, eli vähintään toiminimi.

torstaina 21.10.2021 klo 9–12

Koulutus toteutetaan verkossa Zoom-ohjelman avulla. Linkki koulutukseen ja materiaalit toimitetaan ainoastaan ilmoittautuneille.

9.00 Tervetulosanat: Etelä-Pohjanmaan liitto
9.05 Luento: Johdanto tarinallistamiseen
9.30 Avoin tarina: Yrittäjäpolku
9.45 Oma työskentely ohjatusti: Stooripuu – yrityksen omien tarinaelementtien tunnistaminen
10.30 Kahvitauko (15 min.)
10.45 Yhteinen keskustelu: Stooripuun tarinahedelmät & mikä tarinaelementeistä kiinnostaa asiakastani?
11.30 Oma työskentely ohjatusti: Tarinaelementistä ydintarinaksi ja asiakkaan koettavaksi?
11.45 Yhteinen keskustelu: Tarinapiiri ja tarinoiden jakamista
12.00 Työpaja päättyy