Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterin käyttöopastusta tarjolla

Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenteriin johtava banneri

Etelä-Pohjanmaan liitto järjestää kaksi kaikille avointa etäopastustuokiota Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterin käytöstä keskiviikkona 23.2.2022. Tarjolla on kaksi täysin samansisältöistä tuokiota: klo 14–15 ja klo 18–19.

Opastukset toteutetaan Microsoft Teams -sovelluksen avulla. Ilmoittautuneet saavat sähköpostiin linkin osallistumista varten edellisenä päivänä. Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä aukeavalla lomakkeella

Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterissa voi ilmoittaa ja hakea tapahtumia maakunnastamme maksutta mm. kunnittain, teemoittain ja hakusanojen avulla. Monilla kunnilla on käytössään omilla verkkosivuillaan rajapinta, jonka kautta juuri Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterissa ilmoitetut tapahtumat näkyvät myös kunnan sivuilla. Lisätietoja kalenterista löydät Etelä-Pohjanmaan liiton verkkosivuilta.