Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterin käyttöopastusta verkossa

Koristeellinen.

Tiesitkö, että voit löytää ja ilmoittaa tapahtumia maksuttomasti Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterissa? Jos kalenteri on sinulle vielä vieras, mutta haluaisit oppia sen käyttöä, niin kannattaa osallistua tulevaan etäkoulutukseen.

Etelä-Pohjanmaan liitto järjestää nimittäin kaikille avointa ja maksutonta Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterin käyttöopastusta verkossa. Tarjolla on kaksi täysin samansisältöistä tuokiota torstaina 13.4.2023: ensimmäinen iltapäivällä klo 14–15 ja toinen illemmalla klo 17–18.

Tilaisuudet toteutetaan etänä Microsoft Teams -sovelluksen välityksellä. Linkki liittymistä varten lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse edellisenä päivänä. Ilmoittaudu mukaan tästä

Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenteri kokoaa yhteen jo melkoisen kattavasti alueemme näyttelyitä, messuja, teatterinäytöksiä, konsertteja – luontoretkiä ja urheilutapahtumia unohtamatta. Ilmoittajana voi toimia niin kunta, yhdistys kuin yrityskin. Tutustu kalenteriin

Etelä-Pohjanmaan tapahtumakalenterin käyttöopastukset ovat osa Etelä-Pohjanmaan liiton kulttuurikaffien sarjaa. Järjestämme kulttuurikaffeja kolme kertaa vuodessa vaihtuvin teemoin.