Haemme maakuntajohtajaa Etelä-Pohjanmaalle

HAKUAIKA VIRKAAN ON PÄÄTTYNYT.

Tule rakentamaan kanssamme huomisen lakeutta! Haemme maakuntajohtajaa Etelä-Pohjanmaalle.

Etelä-Pohjanmaan liitto on merkittävä edunvalvoja, joka vaalii monipuolisesti alueensa elinvoimaa. Sillä on kaksi lakisääteistä päätehtävää: alueiden kehittäminen ja maakuntakaavoitus. Etelä-Pohjanmaan liitto on keskeinen kansainvälinen toimija, joka vastaa suurelta osin EU:n alue- ja rakennepolitiikan ohjelmien toimeenpanosta alueellaan.

Maakuntajohtajan tehtävässä pääset luotsaamaan Etelä-Pohjanmaata eteenpäin laajojen verkostojen sekä osaavien asiantuntijoidemme tuella. Maakuntajohtaja johtaa organisaatiota yhdessä liiton muun johdon kanssa ja vastaa toiminnallisten tavoitteiden toteutumisesta sekä työyhteisön toimivuudesta. Hän on maakunnan edunvalvonnan keulakuva ja edustaa liittoa viranomaisyhteistyössä.

Maakuntajohtajan tehtävään vaaditaan soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja hyvä käytännön kokemus maakunnan liiton toimialaan kuuluvissa tehtävissä. Eduksi luetaan johtamistaidot, julkishallinnon ja elinkeinopolitiikan tuntemus, kansainväliset valmiudet sekä yhteistyö- ja päätöksentekokyky.

Työsuhde alkaa 1.2.2022 tai sopimuksen mukaan. Tehtävään valitun on esitettävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista.

Maakuntahallitukselle osoitetut kirjalliset hakemukset palkkatoivomuksineen on toimitettava 30.9.2021 klo 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo@etela-pohjanmaa.fi. Hakemusasiakirjoja ei palauteta. HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Lisätietoja antavat:

• Maakuntahallituksen puheenjohtaja Lasse Anttila, puh. 040 0866 549