Hyvän olon kulttuuriaamukaffit ke 23.3.2022

Tapahtuman mainos, koristeellinen.

Etelä-Pohjanmaan liitto järjestää virtuaaliset, maksuttomat ja kaikille avoimet Hyvän olon kulttuuriaamukaffit verkossa keskiviikkona 23.3.2022 klo 9–10.30. Teemasta “Armollinen itsensä johtaminen – voimavarojen valjastamista vastoinkäymisiin” on puhumassa Krista Kohtakangas. Lisäksi tilaisuudessa julkaistaan kulttuurikaffien uusi logo, jonka on suunnitellut Vuoden nuori eteläpohjalainen taiteilija 2021 -kilpailun yleisön suosikki Eeva-Marja Saarinen.

Elämä ei todellakaan aina mene kuten suunnittelimme. Odottamattomat muutokset ja vastoinkäymiset haastavat hyvinvointiamme ja merkityksen kokemista. Kuitenkin jokaisessa ihmisessä piilee kykyjä vastoinkäymisten käsittelyyn. Olemme kykeneviä selviytymään erilaisista haasteista ja samalla jatkamaan elämäämme tyytyväisinä, vaikka kärsimyksen hetkellä se tuntuu mahdottomalta. Armollinen itsensä johtaminen on kuvausta väitöstutkimukseen kerätyistä konkurssin tai alasajon kokeneiden yrittäjien keinoista selviytyä. Se valottaa, mistä armollisuus itseä kohtaan rakentuu ja miten haastavat tilanteet opettavat meille arvokkaita asioita itsestämme, arvoistamme ja selviytymisresursseistamme erilaisissa elämän karikoissa.

Krista Kohtakangas (HTT) on työelämän armollisuudesta väitellyt työhyvinvoinnin ja johtamisen kehittäjä. Hän kokee tärkeäksi ihmisten oivalluttamisen heidän itsensä johtamisen kyvyistään sekä rohkaisee ihmisiä välittämään itsestään ja toisistaan. Työssään Lapin yliopistossa hän kehittää hybridityöskentelyn sujuvuutta kunnissa ja yrityksissä.

Ilmoittaudu mukaan kulttuurikaffeille tiistaihin 22.3. klo 10 mennessä täällä

Teams-linkki tilaisuuteen lähetetään ilmoittautuneille edellisenä päivänä.

Lämpimästi tervetuloa!