Interreg Aurora -ohjelman hakuinfo

Etelä-Pohjanmaan liitto järjestää yhteistyökumppaneidensa kanssa Interreg Aurora -ohjelmaan liittyvän infotilaisuuden keskiviikkona 25.1.2023 klo 9.30–11.30.

Tilaisuus on kaikille kiinnostuneille avoin ja se järjestetään etänä Teamsin välityksellä.

Ulf Grindgärds Interreg Auroran sihteeristöstä kertoo infotilaisuudessa Aurora-ohjelmasta ja hakuprosessista. Etelä-Pohjanmaan liiton kansainvälisten asioiden päällikkö Pia Kattelus avaa kokemuksia Interreg-hakemusvalmistelusta ja Interreg-asiantuntija Maiju Jolma-Taylor Lapin liitosta puolestaan puhuu kansallisen vastinrahoituksen hakemisesta. Tilaisuuden lopuksi on varattuna runsaasti aikaa keskustelulle sekä kysymyksille.

Pyydämme ilmoittautumisia tiistaihin 24.1. klo 10 mennessä verkkolomakkeen kautta. Teams-linkki lähetetään osallistujille sähköpostitse. Seuraava Interreg Aurora -ohjelman haku on avoinna 1.2.–28.3.2023. Tälle vuodelle tulee myös toinen hakukierros ajalle 5.9.–10.10.2023. Interreg Aurora 2021–2027 -ohjelma tarjoaa mahdollisuuden kansainväliseen yhteistyöhön Suomen, Ruotsin, Norjan ja Saamenmaan välillä. Ohjelman kieli on englanti. Lisätietoja ohjelmaan liittyen löytyy sen verkkosivuilta.