Kuntien ja EU:n ilmastopolitiikka -webinaari to 9.3. klo 13–15

Banneri, jossa on teksti "Ilmastotekoja yhdessä! -webinaarisarja Kunnat ja EU:n ilmastopolitiikka 9.3.2023 klo 13-15 Teams.

Ilmastotekoja yhdessä! -webinaarisarja saa jatkoa maaliskuussa aiheella kuntien ja EU:n ilmastopolitiikka. Tarkempi ohjelma lähetetään lähempänä ajankohtaa, mutta voit ilmoittautua mukaan jo nyt!
Ilmoittautumislomakkeeseen

Webinaarisarja on tarkoitettu kuntien ilmastotyön parissa työskenteleville ja aiheesta kiinnostuneille toimijoille. Osallistuminen on maksutonta ja ennakkokutsua saa myös jakaa eteenpäin.
Webinaarit järjestetään Etelä-Pohjanmaan liiton, Keski-Pohjanmaan liiton ja Pohjanmaan liiton yhteistyönä osana maakunnallisia ilmastohankkeita.

Lämpimästi tervetuloa!

Etelä-Pohjanmaan liitto
Keski-Pohjanmaan liitto
Pohjanmaan liitto