Lämpimästi tervetuloa Etelä-Pohjanmaan liiton Kulttuurikaffeille!

Hyöryävä kahvikuppi pöydällä, Kuvassa teksti: Etelä-Pohjanmaan liiton kulttuurikaffit.

Syksyn Kulttuurikaffeille kokoonnutaan keskiviikkona 13.10.2021 klo 9.00–11.30 teemalla Raffia puhetta rahoituksesta.

Mitä apurahoja ja avustuksia on jaossa juuri nyt ja tulossa lähiaikoina hakuun? Millainen on hyvä hakemus ja miten ihmeessä sitä rahaa irtoaa? Jaossa on myös henkilökohtaisia rahoitusklinikka-aikoja loppuvuodelle.

Ilmoittaudu mukaan, niin lähetämme Sinulle Teams-linkin osallistumista varten. Ilmoittautumislomakkeeseen »

Ohjelma Kulttuurikaffeille

Raffia puhetta rahoituksesta keskiviikkona 13.10.2021 klo 9–11.30

klo 9.00
Tilaisuuden avaus
Etelä-Pohjanmaan liiton kulttuuripäällikkö Hanna Hangasluoma ja kehittämisasiantuntija Marika Puntala

klo 9.10
RTVM eli “Räpäten Tulee Viheltäen Menee”
Nuori rap-artisti Joacim kertoo uuden musiikkivideon toteutuksesta.

klo 9.20
Suomen kulttuurirahaston ja maakuntarahaston haut
Etelä-Pohjanmaan kulttuurirahaston asiamies Mika Virkkala ja Suomen Kulttuurirahaston keskusrahaston erityisasiantuntija Veli-Markus Tapio

klo 9.45
Millainen on hyvä hakemus?
Etelä-Pohjanmaan maakuntarahaston hoitokunnan puheenjohtaja FT, dos., tutkimusjohtaja Sulevi Riukulehto

klo 10.15
Musiikin edistämissäätiön (MES) tuet
Musiikin edistämissäätiön hallintokoordinaattori Ulla Haukatsalo

klo 10.45
Lyhyt katsaus EU:n kansainvälisiin rahoitusohjelmiin ja FINCH-hankkeen rahoitusopas kulttuuriperintötoimijoille

Etelä-Pohjanmaan liiton kansainvälisten asioiden päällikkö Pia Kattelus

klo 11.00
Ideasta hakemukseksi
Etelä-Pohjanmaan liiton ja Seinäjoen kaupungin yhteinen alueellinen kulttuurin kehittämistehtävä ”Kulttuurin paikka” tarjoaa henkilökohtaisia hankeklinikka-aikoja taiteen ja kulttuurin tekijöille.

klo 11.10
Keskustelua ja kysymyksiä.