Pohjalaismaakuntien hyvinvointibarometri 2021 -julkistustilaisuus 15.12.2021 klo 12.00

Hoitavat kädet. Koristeellinen.

Pohjalaismaakuntien hyvinvointibarometri  2021 -tutkimus julkaistaan keskiviikkona 15.12.2021 klo 12–13.30 julkistustilaisuudessa, joka järjestetään Teams-yhteydellä.

Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan asukkaiden hyvinvointia selvitettiin laajalla Pohjalaismaakuntien hyvinvointibarometri 2021 –tutkimuksella. Maalis-huhtikuussa toteutetulla kyselyllä kartoitettiin eri alojen ammattilaisten näkemyksiä alueen väestön hyvinvoinnin ja hyvinvointipalvelujen nykytilasta sekä niiden kehityssuunnista. Hyvinvointi ajateltiin tutkimuksessa laaja-alaisena käsitteenä, joka kattaa yksilön terveyden, sosiaaliset suhteet ja verkostot, toiminnan, elinolot, ympäristön ja palvelut. Tutkimus tehtiin nyt neljännen kerran vuodesta 2009 alkaen.

O H J E L M A

Avaus

• Ohjausryhmän puheenjohtaja, kunta-asiamies Marko Rossinen, Etelä-Pohjanmaan liitto

Pohjalaismaakuntien hyvinvointibarometrin 2021 esittely