Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027: Alue- ja rakennepolitiikan infotilaisuudet eteläpohjalaisille hanketoimijoille

EU-lippulogo, jossa teksti Euroopan unionin osarahoittama.

Länsi-Suomen maakuntien yhteiset aamukahvitilaisuudet on tarkoitettu EAKR- ja ESR+ -hankerahoituksesta kiinnostuneille toimijoille. Yrityskohtaisesta rahoituksesta järjestetään omia yrityksille tarkoitettuja tilaisuuksia Keski-Suomen ELY-keskuksen toimesta myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Länsi-Suomen yhteisten aamukahvien ajankohdat ja teemat:

Torstai 13.1. klo 9 ─ 10.30 Kustannusmallit

Torstai 20.1. klo 9 ─ 10.30 Indikaattorit & de minimis -tuki

Torstai 27.1. klo 9 ─ 10.30 EURA2021 & ryhmähankkeet

Tilaisuudet järjestetään Teamsin välityksellä. Teams-linkki lähetetään lmoittautuneille. Ilmoittaudu mukaan »

Etelä-Pohjanmaan liiton EAKR-hakuinfo:

Etelä-Pohjanmaan liitto järjestää hakuinfon tiistaina 1.2.2022 klo 9 11. Hakuinfossa kerrotaan Etelä-Pohjanmaan liiton ensimmäisestä EAKR-hausta, rahoituksen hakemisesta ja hakemusten käsittelystä. Ensimmäinen Etelä-Pohjanmaan liiton EAKR-haku aukeaa näillä näkymin 1.2.2022 ja päättyy 15.3.2022.

Hakuinfo järjestetään Teams-tilaisuutena. Ilmoittaudu mukaan ja lähetä ennakkokysymyksiä viimeistään 28.1.2022 sähköisellä lomakkeella »  Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen ilmoittautumisajan päätyttyä.

Oikeudenmukaisen rahaston (JTF) toimeenpano käynnistyy vasta syksyllä 2022. Siihen liittyvistä hakuinfoista ilmoitetaan myöhemmin.