Vuoden nuori eteläpohjalainen taiteilija -kilpailun finalistien verkkonäyttely ja yleisöäänestys

VNT-kilpailun finalistit Kalevan Navetassa.
Kilpailun finalistit vasemmalta: Essi Maaria Orpana, Jukka Nokua, JP Köykkä ja Sofi Häkkinen. Valkokankaalla näkyvät Eeva-Marja Saarinen ja Noora Ojanperä.

Viidennen kerran järjestettävä Vuoden nuori eteläpohjalainen taiteilija -kilpailu keräsi tänä vuonna yhteensä 23 osallistujaa. Tuomaristo on valinnut kuusi finalistia, joiden joukosta yleisö pääsee valitsemaan oman suosikkinsa.

Finalistit ovat:

• Sofi Häkkinen
  • JP Köykkä
  • Jukka Nokua
  • Noora Ojanperä
  • Essi Maaria Orpana
  • Eeva-Marja Saarinen

Verkkonäyttely ja äänestys ovat avoinna ajalla 11.10. – 24.10.2021 Etelä-Pohjanmaan liiton verkkosivuilla. Äänestäneiden kesken arvotaan kulttuuriaiheisia palkintoja.

Tutustu teoksiin ja siirry äänestämään

Voittaja julkistetaan 4. marraskuuta

Tuomariston valitsema Vuoden nuori eteläpohjalainen taiteilija ja yleisön suosikki julkistetaan Etelä-Pohjanmaan maakuntajuhlassa 4. marraskuuta. Kilpailun järjestävät yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan galleriaverkosto ja Etelä-Pohjanmaan liitto.