Food Business Summit kokoaa ruoka-alan toimijat Seinäjoelle 23.3.-24.3.

Food Business Summit -tapahtuman mainoskuva. Tekstinä kuvassa: Food Business Summit: 23.3.-24.3.2022 Seinäjoki.

Food Business Summit kokoaa Seinäjoen Framille ruokasektorin pk-yrityksiä ja kehittäjiä Suomesta ja Euroopasta.

Ensimmäisenä tapahtumapäivänä 23.3. esitellään kansainvälisille yhteistyökumppaneille eteläpohjalaista ruoka-alan osaamista ja kehittämistä. Päivän ohjelma pidetään englanniksi. Myös paikalliset toimijat ovat tervetulleita tapahtumaan.

Tapahtuman toisena päivänä 24.3. kurkistetaan ruoka-alan tulevaisuuteen − millaisia muutoksia on näkyvissä, entä miten niihin tulisi tarttua? Ohjelma on suunnattu tulevaisuuden trendeistä kiinnostuneille ruoka-alan toimijoille. Torstain ohjelma päättyy lähiruokatreffeihin, joilla ostajat, myyjät ja tuottajat kohtaavat lähiruokatuotteiden parissa.

Molemmat päivät tarjoavat hyviä verkostoitumismahdollisuuksia niin suomalaisten kuin kansainvälistenkin ruoka-alan toimijoiden kanssa.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa tapahtuman ohjelmasta sekä ilmoittautumiset tapahtuman eri osioihin löytyvät seuraavien linkkien takaa:

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Into Seinäjoki, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Etelä-Pohjanmaan liitto. Tapahtuman kansainvälinen ohjelma järjestetään osana Interreg Europe -ohjelman FRIDGE-hanketta.

Päivä 1: Kansainvälinen ohjelma (23.3.)

Hanna Meriläinen
Etelä-Pohjanmaan liitto
hanna.merilainen@etela-pohjanmaa.fi

Päivä 2: Tulevaisuuden ruokabisnes (24.3.)

Sanna Kankaanpää
Into Seinäjoki