Huomisen lakeus piirtyy kuviin somehaasteessa

#HuomisenLakeus-valokuvahaasteen mainos, jossa teksti: Kerro kuvalla, mistä sinun Etelä-Pohjanmaasi on tehty!

Etelä-Pohjanmaan liitto toteuttaa syyskuussa sosiaalisessa mediassa #HuomisenLakeus-valokuvahaasteen. Haasteessa sosiaalisen median käyttäjät voivat julkaista oman visionsa huomisen Etelä-Pohjanmaasta kuvan muodossa Facebookissa tai Instagramissa ja osallistua samalla kilpailuun. Kymmenen parasta kuvaa palkitaan lahjakortein ja niistä kootaan Etelä-Pohjanmaan kunnissa kiertävä valokuvanäyttely. Kilpailun voittaja palkitaan maakuntajuhlassa 3.11.2022 Kuortaneella.

− Ajatuksena on kutsua ihmisiä mukaan viestimään positiivisesti maakunnastamme ja kertomaan kuvin uudenlaisesta, monimuotoisesta ja –arvoisesta Etelä-Pohjanmaasta, maakuntajohtaja Heli Seppelvirta sanoo.

Haaste on suunnattu kaikille – niin yksittäisille henkilöille kuin vaikkapa yhdistyksille ja organisaatioillekin. Kynnys osallistumiseen halutaan pitää mahdollisimman matalana. Haasteeseen voi osallistua julkaisemalla kuvan omalla julkisella Facebook- tai Instagram-tilillään sekä merkkaamalla tunnisteet #HuomisenLakeus sekä @epliitto. Halutessaan kuvan voi lähettää myös sähköpostitse Etelä-Pohjanmaan liittoon.

Haasteeseen osallistuvat valokuvat arvioi tuomaristo, johon kuuluvat Pohjanmaan valokuvakeskuksen puheenjohtaja Jenni Latva, Visit Lakeuden myynti- ja markkinointipäällikkö Marjo-Riitta Kaakinen sekä Etelä-Pohjanmaan liiton edustajina maakuntahallituksen puheenjohtaja Kai Pöntinen, maakuntajohtaja Heli Seppelvirta, viestintäpäällikkö Hanne Rantala, hallintosuunnittelija Tuuliina Palomäki sekä kulttuurin kehittämisasiantuntija Marika Puntala

Lisätietoja: Viestintäpäällikkö Hanne Rantala, puh. 040 5077 510, hanne.rantala@etela-pohjanmaa.fi

Kilpailun verkkosivuille