Sanataidelähettiläiden koulutus

“Sanataidetta ikäihmisille – Ordkonst för äldre” -hanke kouluttaa sanataidelähettiläitä Etelä-Pohjanmaalla ja Pohjanmaalla marraskuussa 2023 kahdessa samansisältöisessä tilaisuudessa.

torstaina 2.11.2023 klo 9–12 (+ lounas)
Seinäjoen pääkirjasto, Jaaksi-sali, Alvar Aallon katu 14, Seinäjoki

tiistaina 21.11.2023 klo 9–12 (+ lounas)
Vaasan setlementti, Huvilakatu 1, Vaasa

Koulutuksissa tutustutaan uuteen ikäihmisille suunnattuun televisio-ohjelmaan Sana-aarteita – Ordskatter ja käydään läpi sanataiteen perusasiat. Sanataiteesta ja televisio-ohjelmasta kertoo “Sanataidetta ikäihmisille – Ordkonst för äldre” -hankkeen projektikoordinaattori Leena Ylimäki. Ikäihmisten hyvään kohtaamiseen koulutuksessa opastavat Seinäjoen Järjestötalon vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Anne Sironen sekä järjestökoordinaattori Katja Kankaanpää. Molempiin koulutuksiin sisältyy lounas aamupäivän osion päätteeksi.

Koulutukset ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Osallistuminen ei sido tai velvoita mihinkään, mutta antaa valmiuden toimia vapaaehtoisena sanataidelähettiläänä ikäihmisten parissa. Ilmoittaudu mukaan koulutukseen viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta tästä linkistä: https://forms.office.com/e/k89ZkzEneV.

Valitse ilmoittautumisen yhteydessä, kumpaan tilaisuuteen osallistut. Vaasan tilaisuus on osittain tulkattu ruotsiksi.

Lisätietoja Sana-aarteita – Ordskatter -ohjelmasta: