EU-materiaalit

Välitämme Etelä-Pohjanmaan alueella kattavasti erilaisia EU-materiaaleja maksutta kotiisi, kouluusi tai työpaikallesi. Varastostamme löytyy muun muassa oppikirjoja, karttoja ja muita opetusmateriaaleja EU-asioiden haltuun ottamiseksi. Luettelon tilattavissa olevista materiaaleista ja niiden varastotilanteista löydät materiaalitilauslomakkeeltamme.

Materiaaleja voit tilata itsellesi materiaalitilauslomakkeellamme tai ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse (eu-tietokeskus@etela-pohjanmaa.fi) tai soittamalla (040 024 1813).

EU:n oppimisalusta verkossa

Oppisoppi-sivusto

EU:n Oppisoppi-sivusto tarjoaa opettajille ilmaista EU-aiheista oppimateriaalia, joka on jaoteltu ikäryhmittäin alle 9-vuotiaista yli 15-vuotiaisiin. Sivustolla kerrotaan myös koulujen mahdollisuuksista verkostoitua muiden EU-maiden koulujen kanssa. Oppilaille sivustolta löytyy esimerkiksi pelejä, tehtäviä, videoita ja tietovisoja, joista saa helpolla ja hauskalla tavalla tietoa EU:sta. Tutustu sivustoon.