Sanataiteen kulttuurikaffit

Etelä-Pohjanmaan liiton loppuvuoden kulttuurikaffien teemana on sanataide. Kulttuurikaffit tarjoillaan torstaina 9.11.2023 klo 9–11 Seinäjoella kokous- ja kongressikeskus Frami B:n auditoriossa (osoite Kampusranta 9, 60320 Seinäjoki). Tilaisuus järjestetään vain läsnä, eli tällä kertaa ei ole etäosallistumismahdollisuutta. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Sanataide sopii jokaiselle ja kaffeilla kuullaankin innostavia esimerkkejä sanataiteesta eri ikäisille:

• Sanataidetta ikäihmisille – Ordkonst för äldre -hankkeen sanataidehetken mallia esittelee projektikoordinaattori Leena Ylimäki
• Lastenkulttuurikeskus Louhimon sanataidetyöstä lapsille kertoo lastenkulttuuripedagogi Anne Lahdesmäki
• Etelä-Pohjanmaan opiston sanataideohjaajakoulutusta esittelee sanataideohjaaja ja luovan kirjoittamisen opettaja Päivi Sirkka
• Vierailemassa myös lapualaislähtöinen räppäri Kullervo eli Kalle Lahtinen!

Huomioithan, että ilmoittautuminen sulkeutuu tarjoilujen vuoksi viikkoa ennen tilaisuutta (torstaina 2.11.2023). Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä: https://forms.office.com/e/YL2DtEei91

Etelä-Pohjanmaan liitto järjestää vuosittain kolmet kulttuurikaffit. Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Lisää sanataidetta
• Sanataidelähettiläiden koulutus, tiedote liiton verkkosivuilla tästä linkistä.
• Televisiosarja Sana-aarteita – Ordskatter vie aikamatkalle muistoihin, tiedote tästä linkistä.

Kalle Lahtinen alias Kullervo. Kuva: Kalle Saarinen.