VideoTeach

• Hankkeen verkkosivut: https://videoteach.eu/fi/beispiel-seite-suomi/
  • Kesto: 1.2.2022-31.7.2024
  • Pääpartneri: RegioVision GmbH, Germany
  • Hankepartnerit:  CARDET (Kypros), FundeuTAD (Espanja), Digitaleus (Viro), Sofia Energy Agency (Bulgaria), VET Anatolian Centre (Turkki), Croatia Energy Cluster (Kroatia) and Institut Inpro a.s. (Tsekki)
  • Partneri Etelä-Pohjanmaalta: Etelä-Pohjanmaan liitto
  • Rahoitusohjelma: Erasmus+
  • Etelä-Pohjanmaan liiton budjetti 18 000 euroa
Hankkeen logo, punamusta tyylitelty elokuvaprojektori

Hanke lyhyesti

Hankkeen päätavoitteena on kehittää opettajien digitaalista osaamista ja edistää videoiden käyttöä ja niiden tuottamista digitaalisen opetuksen päävälineenä. VIDEOTEACH edistää video-opetusta maaseutualueilla tarjoamalla opettajille osaamista ja välineitä digitaalisen ja videoita hyödyntävän opetuksen tarpeisiin.

Video-opetuksen hyödyntäminen tukee myös teollisuuden kestävää kehitystä, koska hanke edistää video-opetuksen menetelmien, välineiden ja sisältöjen kehittämistä uusiutuvan energian erityisaloilla. Tuemme maaseutualueiden opettajia heidän ammatillisen uransa kehittämisessä tarjoamalla jäsennellyn koulutuskokonaisuuden ja edistämällä nykyisten digitaalisten taitojen tunnistamista ja tunnustamista.

Sosiaalisen median kanavat ja uutiskirje

Hankkeen kuulumisia voi seurata sosiaalisen median kanavilta Facebookissa ja LinkedInissä.

Hankkeen toiminnasta kerrotaan myös sen uutiskirjeissä.